Chtěla bych vás také pozvat do mého malého obchůdku www.irmi.cz

neděle 26. června 2016

Deka Letní

Mám ráda práci Marty Dupkalové, která nedávno šila nádhernou deku podle návodu, který na stránkách postupně uveřejnila úspěšná quiltařka Lori Holt Ač jsem lenoch líný, musela jsem se do ní pustit také. Aplikace jsem nepodhrnovala, ale protáčela. Není to sice tak přesné, ale zase je to rychlejší a já jsem pří růčko šití neztratila trpělivost jako u jiných topů, které mi dodnes leží v koutě :-)




3 komentáře:

  1. Irmi, ta je tak krásná..., obdivuji tvoje šití, je vždy originální a tak povedené, deka je nádherná, ty aplikace fakt luxus!

    OdpovědětVymazat
  2. Mílo ta deka je luxusní ,moc krásná a ty jsi hola nejšikovnější a Martička taky :-),že mám ráda aplikace hledala jsem kde dostanu koupit postup,ale nenašla jen náhledy

    OdpovědětVymazat
  3. Milka nádhera!!! Si ma dokonca predbehla, šikovnica jedna :) Dúfam, že raz aj moja deka bude taká úžasná ako Tvoja! Pozdravujem!

    OdpovědětVymazat